24 Ağustos 2013 Cumartesi

2013-2014 Ortaokul Beden Eğitimi Dersi Sene Başı Zümre Toplantısı


2013-2014 Beden Eğitimi Dersi Sene Başı Zümresi (Ortaokul)

2013-2014 eğitim öğretim yılı beden eğitimi dersi 1. dönem 1. zümre toplantı tutanağını sayfanın sonundaki bağlantıdan indirebilirsiniz. 2013-2104 öğretim yılı ortaokul beden eğitimi zümre toplantısı gündem maddeleri örnek olarak aşağıya eklendi.


GÜNDEM
1.        Bir önceki sene yapılan faaliyetlerin görüşülmesi ve uygulama sonuçlarının değerlendirilmesi
2.        Talim ve Terbiye Kurulunun 28/08/2006 Tarih ve 345-349 Karar Sayılı Beden Eğitimi Dersi Öğretim Programının incelenmesi       
3.        Yıllık planlarının yapılması
4.        Derslerde kullanılacak araç gereçlerin seçimi ve kullanımı
5.        Proje ve performans görevi konularının belirlenmesi
6.        Ölçme ve Değerlendirme
7.        Uygulamalarda karşılaşılan güçlükler ve çözüm yolları
8.        Öğrencilerin çalışma ve eğitim durumları ile çevrenin özellikleri incelenmesi ve alınacak önlemler
9.        Derslerde uygulanacak yöntem ve tekniklerin incelenmesi
10.    Dilek, temenniler ve kapanış




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder