29 Ocak 2013 Salı

9. SINIF İNGİLİZCE STUDENTS BOOK İMPULSE A.1.1 DERS KİTABI CEVAPLARI (ÖZGÜN YAYINLARI) SAYFA 78

9. SINIF İNGİLİZCE STUDENTS BOOK İMPULSE A.1.1 DERS KİTABI CEVAPLARI (ÖZGÜN YAYINLARI) SAYFA 78

a. A: Where’s he going to?
B: He’s going to Australia.
b. A: When’s he going to leave?
B: He’s going to leave next Tuesday night.
c. A: How’s he going to travel?
B: He’s going to travel by plane.
d. A: Where’s he going to stay?
B: He’s going to stay with a family.
e. A: How long is he going to stay?
B: He’s going to stay six months.



25 yorum:

  1. 49. sayfayı verinnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  2. insan verir misiniz der lan o adamlar o kadar şey yapıyor insan bi teşekkür eder dimi ayıp sizler öyle yazdıkça ben bu siteye girmeye utanıyorum valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen seni destekliyorum

      Sil
    2. bu kadar kibarlık yapıp yazmışın ama cümlelerinde ''lan'' var bende seni kınıyorum...

      Sil
    3. oda bir adsız öküz

      Sil
    4. Sıddetle destekliyorum hepinizi :)

      Sil
    5. adamlık dersi veriyo

      Sil
  3. gerçektende doğru gardaş böyleleride oluyor :D

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlıkk elleriniz dert görmesiinnn allah razı olsuunn

    YanıtlaSil
  6. teşekkürlerrr

    YanıtlaSil
  7. Usta Sağol Sayende Hocanın Gözüne Girdim. Ellerine Sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bende hocanın gözüne girdim sayenizde sözlülerime yüksek verdiii allah razı olsun elleriniz dert görmesin inşallahh :))

      Sil
  8. Allah sizden razı olsun gerçektenn :) :)

    YanıtlaSil
  9. çok teşekkürler. ALLAH RAZI OLSUN .yapanlardan.

    YanıtlaSil
  10. valla sayenizde hoca sözlülerimi bir bir yüksek veriyo sınıfın en iyi İngilizce bileni benim maşallah deyinde nazar değmesin bana valla İngilizce benim herşeyim

    YanıtlaSil
  11. teşekürrler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekürler de bazıları yarım :( lüttfen tam yazıın !!

      Sil
  12. çok saolun elinize kolunuza saglık

    YanıtlaSil
  13. abi abla editör admin çok sağolun derslerimiz güzelleşiyor ALLAH RAZI OLSUN
    o adsız öküzü de *******************************

    YanıtlaSil
  14. çok saolun ya çok işime yaradı ALLAH sizden razı olsun ::)))))))

    YanıtlaSil
  15. çok teşekkür ederim ALLAH ne murardınız varsa versin İNŞALLAH :)

    YanıtlaSil
  16. saol kerdeş çok işe yarıyo varolasın küfür edenlerede aldırma..

    YanıtlaSil