14 Ağustos 2014 Perşembe

2014-2015 9. Sınıf Dil ve Anlatım Yıllık Planı

2014-2015 eğitim öğretim yılı 9. sınıf dil ve anlatım dersi ünitelendirilmiş yıllık planı
2014-2015 eğitim ve öğretim yılına ait 9. sınıf dil ve anlatım dersi ünitelendirilmiş yıllık planı indir.
9. sınıf dil ve anlatım konuları nelerdir? 9. sınıf dil ve anlatım konularına baktığımızda
I. Ünite: İletişim Dil ve Kültür konusunu görüyoruz.
II. Ünite: Dillerin Sınıflandırılması ve Türkçenin Dünya Dilleri Arasındaki Yeri
Bu ünite içinde dillerin sınıflandırılması, dil aileleri, Türk dilinin tarihi gelişimi ve Türkiye Türkçesi konuları yer alıyor.
III. Ünite: Ses Bilgisi ve Telaffuz
Türkçeinn ses özellikleri, telaffuz
IV. Ünite: Kelime Bilgisi
Kelimede anlam, anlam ilişkilerine göre kelimeler, kelimelerde anlam değişmeleri, kelime grupları
V. Ünite: Cümle Bilgisi
VI. Ünite: Paragraf Bilgisi

2014-2015 9. sınıf yıllık planı bu üniteler aylara bölünerek hazırlanmıştır. Excel dosyası olarak hazırlanan 9. sınıf dil ve anlatım yıllık planı Türk edebiyatı, dil ve anlatım öğretmenleri için oldukça kullanışlıdır.

2014-2015 9. SINIF DİL VE ANLATIM YILLIK PLANI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder