25 Ağustos 2013 Pazar

2013-2014 Ortaokul Bilişim Teknolojileri Dersi Sene Başı Zümre Toplantısı

2013-2014 Bilişim Teknolojileri Dersi Sene Başı Zümresi (Ortaokul)
2013-2014 eğitim öğretim yılı bilişim teknolojileri dersi 1. dönem 1. zümre toplantı tutanağını sayfanın sonundaki bağlantıdan indirebilirsiniz. 2013-2104 öğretim yılı ortaokul bilişim teknolojileri zümre toplantısı gündem maddeleri örnek olarak aşağıda yer almaktadır.

 TOPLANTI GÜNDEMİ

1.    Açılış ve Yoklama.

2.    1739 Milli Eğitim temel kanununun okunup değerlendirilmesi.

3.    Bilişim Teknolojileri dersi öğretim programının incelenmesi

4.    2012-2013 Eğitim - Öğretim yılının değerlendirilmesi.

5.    Sınıf düzeyine göre okutulacak basamakların belirlenmesi.

6.    Atatürk ilke ve inkılâplarının yıllık planlara yerleştirilmesi ve derslerde işlenmesi.

7.    Yıllık ve Günlük Planların hazırlanması esaslarının tespiti.

8.    Öğrenci değerlendirme esaslarının belirlenmesi.

9.    Proje ödevi / Performans görevlerinin görüşülmesi.

10.    Öğrenci ürün dosyasının görüşülmesi.

11.    Diğer zümre öğretmenleriyle işbirliği, BT sınıfının diğer ders ve zamanlarda kullanılması.

12.    BT sınıfının bakımı, temizliği ve kullanımı konusunda uyulması gereken kural ve prensiplerin belirlenmesi.

13.    Okul web sayfasının görüşülmesi.

14.    Dilek, temenniler ve kapanış.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder